05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Friday, December 12, 2008

APA CITER

Hari ni aku due. Tapi tak keluar pun. Takut jugak aku. Misi suruh tunggu lagi 6 hari. Kalau takde masuk labour room. Harapnya aku tak bertapa selama tu. Chatting dengan Intan, dikhabarnya malam karang aku beranak. Kalau betul apa Intan cakap, wah...dia memang terror. Sebenonya aku dah tak larat ni. Bukan apa. Ada sakit. Tapi sikit2. Yelah baby tengah kat bawah. Berat la jadiknya. Dengan baby bergerak sana sini. Macam tengah swimming tu. Maunya tak mengelisat aku dibuatnya. Eh, banyak2 benda. Air selusur tak ambik. Tapi aku ada akar Siti Fatimah. Tapi, masak la aku dibuatnya nak minum air akar tu. Dulu pernah minum. Mana ada ubat rasanya sedap.
Aduh, sakitnya perut aku ni. Berdebar2 rasanya. Korang doakan la aku semoga selamat yek?

1 comments:

intanz said...

air selusuh ok! selusur ape nye.. aahahahhaha... semoga cepat bersalin.. dpt bb sihat.. kuat dan aktif.. take care dear!