05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Thursday, July 3, 2008

INTERNET ROSAK....

Hari ni the whole day aku tak online, sebab internet rosak. Sampaila pukul 5, baru boleh on. Boring juga, tapi adala keje nak disiapkan. Hish, besok mesti lagi boring sebab dah Jumaat. Sabtu aku dah gerak ke Melaka pepagi buta. Semalam, nasib aku malang betul. Nak dijadikan cerita, sepanjang pagi aku tak siapkan keje yang bos aku kasik kelmarinnya. Entahla...biasanya aku pagi2 memang settlekan keje untuk bos aku. Tapi, terasa malas plak. Ditambah pulak dengan instinct aku mengatakan bos aku takkan masuk ofis, sebab dari nada suara dia masa call aku pukul 12 tengahari...gamaknya dia macam baru bangun tido. So, aku buat bodoh jela. Lagila aku dapat tau dia baru dapat payment banyak dari client dia. Ingat dia pegi joli. Then, after lunch boleh ke pulak aku terasa mengantuk sangat, sampai memaksa aku untuk melelapkan mata kat meja aku. 2.30 petang, 'ting'...aku dengar bunyi pintu bukak. Jenguk2...eh bos aku. Pulak tu atas meja aku bersih je...takde apa kertas...monitor aku plak takde nampak aku bukak apa2 file. Ha kau...kena sergah. 'U takde buat apa ke? Kan ada kerja...' Ha...malu. Mampus aku. Nasib baik dia masuk kejap je. Then...terpaksala juga menghabiskan kerja2 terbengkalai. Disambung ke hari ni. Pun memaksa diri juga kena buat keje. Lagi la internet takleh pakai. Bila bukak, cik Zamose dah berteriak suruh update. Yelah Zamose...bacala puas2.

4 comments:

zahidah seran said...

oooooo..patut le rumah ko xde org smlm...hahahha...xleh bertenet rupenye

Ibu Jasmin said...

xpasal2 kene sergah dengan bos.. lenkali mintak je payment yang boss dapat tu.

intanz said...

ahahaha

A.L.O.N.G said...

mintak payment?
pastu kena lempang plak