05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Friday, July 25, 2008

SLUMBER PARTY

Tiap2 hari, lepas aku balik keje...dah makan2, mandi aku terus masuk bilik. Lepak2 dengan Zati & laki aku. Dalam handphone tajaan company aku, ada satu klip Finding Nemo. Adala dalam 2, 3 minit kut. So, anak aku suka tengok benda alah tu. Laki aku la yang tolong pegangkan handphone, kasi Zati tengok. Ni adalah gambar slumber party malam tadi punya








4 comments:

Diah said...

sweetnya zati smile
lame dah aunty diah die tak jenguk, huhu

A.L.O.N.G said...

it's been a while too
she missed her aunty too...
:)

intanz said...

anak ko mcm muke sape ek.. hehehe.. comelnye..

danish baru jek tumbuh gigi.. hahaha.. senang sket nnt da ade gigi.. takyah la aku lenyek2 nasik die tu.. hehehe..

A.L.O.N.G said...

ntah ek
hari2 tengok muka dia,pun x tau muka sapa
dah ada gigi nanti nak mkn mcm2 plak