05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Thursday, January 22, 2009

NGANTUK

Harini aku malas gile nak buat keje. Dapatla jugak buat keje pagi tadi. Ni lepas lunch aku terus ngantuk. Keje aku sekarang, lepas makan terus makan panadol. Agaknya tu yang ngantuk. Nak chat, takde orang kat chat room. Tak macam dulu. Ngantuk je, terus cari cik Intan. Kekadang tu Zamose ngan Arename ada. Bolehla member2 ni jadik penyelamat keadaan.
Apa nak citer. Hah, aku ngan husband aku baru je belikan TV flat screen 29' dengan meja TV untuk mak aku. Kesian plak kat umah tu. Sejak banjir tak pernah beli barang. Takut naik air lagi. Tapi dah berapa tahun ni, tengok ok je, belikan la. Kebetulan meja TV yang ada tu, nampak macam bila2 masa nak roboh. Disebabkan dah jadik pelanggan tetap kat satu kedai ni, sapu je la. Lagipun tilam yang aku beli tu ari, tinggal 2 kali bayar. So, angkatla barang lain. Ni kali mahal sikitla nak bandingkan RM50 tu ari. Kena RM100. Senang kat kedai tu. Kasik deposit sikit, terus boleh angkat barang. At the same time, mak aku tukarkan arial TV. Dah tak boleh dapat channel. Macam kitaorang plak nak raya Cina.

4 comments:

intanz said...

maaf cik.. sgt bz tak terkira.. bknnya bz ape.. melayan karenah sang datuk yg gila tahap tak tau nk cerita cemana... ekkekeke..

A.L.O.N.G said...

Karang ada Datuk tu syok kat ko

intanz said...

takde maknenye... datuk ni tak suke aku..tu die saja buat dajal kat aku..

zahidah seran said...

ym n segala jenis mak nenek chatting udah takley open kat opis aku nie...wuuwuwuwuwuwuu..seb bek blog boleh...maybe tak dpt detect lagi ade org yg blogging kot..huhu