05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Thursday, November 27, 2008

PAGI YANG MENDUNG

Pepagi ni, kalau dah ujan rintik2, memangla buat aku mengantuk. Sampai kat tempat keje, biasala...melawat bilik air. Tu jela kejenya. Pastu biasanya start buat keje. Memandangkan hari ni aku terasa malas sangat, bukak la dulu internet. Lagipun apa yang nak diherankan. Aku sorang je dalam opis. Tak kelakar plak takde staf lain. So, buatla macam umah sendiri, walaupun umah aku tak selawa opis ni.
Maybe sebab aku tau bos aku takde sampai ujung minggu. Family vacation ke Genting. Apala nak dicarik kat situ musim2 ujan ni. Tapi, takpela. Asal kan dia takde. Lunch time semalam aku singgah kat Jusco. Tengok staf2 tengah buat preparation untuk sale. Nampak macam besar semacam je salenya. Oh, rupanya sales untuk J Card member. Nak pegi ke tak nak? Nak jugak pegi. Tapi, masalahnya, anak aku dah tak suka pegi ke shopping complex ni. Dia cepat boring. Nanti dia saja buat2 nangis la. Kalau nak bawak dia, mesti shopping cepat2. Dia tak boleh tengok kite terbelek sana, terbelek sini. Bukannya merungut, tapi kesian jugak. Datang angin dia macam tu. Aku ni nak belikan dia sandal baru. Yela, kaki dah memanjang. Takkan nak pakai lagi kasut saiz 4. Nak kena tukar saiz. So, tak pastila sama ada dapat melawat Jusco ke tak.
Boring jugak buat posting tak letak gambar. Ada nak letak. Tapi asyik lupa bawak kamera. So, nak buat cemana. Zati pun dah malas nak posing2 lagi. Senang citer, anak aku dah malas serba serbi. Agaknya dalam hati dia, dia pikir asyikla buat benda yang sama je. Cubala buat perubahan sikit.

4 comments:

Ibu Jasmin said...

Masa hari aku bersalin tu (10/7) ada JCard Day kat Jusco Puchong. Malam sebelum tu aku cakap kat husband aku, "esok kalau xbersalin lagi, kite pegi Jusco Puchong ek...,kite time-off dari opis" hebat tak tahap aku suke bershopping? dah nak bersalin pon suke nak bershopping lagik....

A.L.O.N.G said...

pun samala.dulu dah terbongkok2 pun aku ada kat Jusco Tebrau tu. Malam tu terus masuk spital

intanz said...

ahahahaha... keh keh keh.. aku lak malam tu kat pasar borong.. jatuh la tu.. ralit sgt carik barang.. ntah barang ape aku carik pun aku da lupa... kelakar laa... selamat bersalin cik puan!

intanz said...

updet wooo.. updet...