05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Tuesday, August 5, 2008

DUE DATE?

Memandangkan aku tak sure bila last period aku, results nya masa aku pegi scan kat klinik, due date aku might be earlier than yang dikira-kirakan oleh klinik kerajaan dulu. Based pada Ultrasound, due date aku maybe 12-12-08 (Hari Jumaat tu). Kalau terawal satu hari...kena hari Khamis lagi. Pecah rekod satu family. Semua Khamis. Last week jugak aku confess dengan PA bos aku yang aku actually tengah pregnant. She looks surprised sebab perut aku tak besar mana pun.
*
Actually, masa hari aku confess dengan dia, dia telah membongkarkan satu rahsia, yang aku dah tahu sebenarnya. Dia sebenarnya bini nombor 2 bos aku. (Bini tak register la..). Dari first month aku kat situ, aku dah tahu. Tengok dari gerak geri diaorang, yelah memandangkan aku ni dah kawin...aku tahu la rupa bini orang macamana. Tapi aku tak kisah pun, sebab pompuan tu memang baik dengan aku. Dia pun orangnya baik. Jenis tak kisah. Cina lagipun. Apa nak diherankan. SO, dia tanya aku, nak dia bagitaukan laki dia ke, atau aku nak bagitau sendiri. Takpelah...aku suruh dia bagitau. Nanti masa nak apply maternity leave, baru aku cakap sendiri dengan bos aku. Kalau cakap sekarang, dibuatnya bos aku jawab 'Pregnant? Pregnant la...Kenapa mau cakap sama saya?'. Ha, tak ke malu sendiri.

2 comments:

zahidah seran said...

tgk org pregnant, terigin nak pregnant lagi..wuwuwuwuwuuwuuu...

A.L.O.N.G said...

apa lagi?
serang....
boleh geng ngan aku