05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Thursday, August 7, 2008

HARI NI....

Hari ni aku bawak kad merah, sebab nak tukar appointment untuk check up kat Ulu Tiram. Dekat sikit dengan tempat keje aku. At the same time, alang2 tu aku post sekali gambo yang aku scan tu hari. Ntah, aku pun tak nampak apa2 bentuk. Doktor cakap clear. Yelah...dia doktor, dia tau apa yg dia tengok. Tanya aku, satu benda aku tak nampak. Aku tanya dia, mana kepalanya. Dia tunjuk la yg bulat tu. Ai...besar nya.




3 comments:

intanz said...

tahniah cik!!.. wahh.. mane aku taruk danish nye scan ek.. bole aku letak kat sini kan..

A.L.O.N.G said...

ala...Zati punya scan tak print out pun. Kesian plak, Zati punya takde. Mcm tak fair plak. Huk huk

zahidah seran said...

rafiq punyo scan masih ade kat buku merah lama...tapi bukan full pun, ade print kepala je, ade print tulang kaki je npk...