05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Monday, August 11, 2008

MINYAK ANGIN

Pagi tadi sampai sekarang aku sakit perut. Cramp gitu. Takkan nak terberanak kot. Baru 5 bulan setengah. Sampai lepas lunch, aku tak reda jugak. Berak dah masuk 3 kali. Nak kata cirit birit, bukan. Biasa saja aku tengok. Last2 aku ambik satu minyak angin cina kat first aid opis aku. Aku pernah guna sekali. OK la gak. Aku sapula dengan harapan akan reda sakit perut aku. Sekali, lepas 10 minit aku sapu, baby dalam perut aku tendang dengan sekuat hati, non stop. Alamak, kang terkeluar jugak. Opis takde orang ni. Kut sapa nak talipon kan ambulans. Aku dah risau. Cepat2 aku pegi bilik air. Aku cuci perut aku dengan sabun. Minyak angin tu terkena dia ke? Pastu aku minum sikit air suam. Duduk diam2 dalam 10 minit. Rasa dah lega sikit. Pegang2 perut aku...ok. Dah gerak2 macam biasa. Apa la aku ni. ???????

4 comments:

zahidah seran said...

baby k pedih kena minyak angin kot..huhuhu
kalo peknen takleh sapu minyak sebarang kat perut kan??...

A.L.O.N.G said...

entahla..agaknya la.mana nak tau aku.sbb dulu tak penah kena.

intanz said...

ha a.. aku pn tak penah sapu minyak mase aku peknen aritu..

zahidah seran said...

aku sapu minyak cocoa butter ...
tapi minyak angin mmg tak sapu...
pernah terbaca, mmg xleh sebarang sapu-menyapu minyak ke perut...