05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Saturday, June 28, 2008

Aku punya turn plak...

Tu hari cik Zamose telah mempromosikan Lilypie dia. Uih...bukan main lagi. Dah dapat letak kat blog masing2, beriya-iala menyuruh aku menepekkan mende alah tu. Aku org terakhir yang dapat buat. (Jangan masuk cik Anem...sbb dia anak tak keluar lagi. So, tak masuk dalam kategori wajib letak). OK nak dijadikan cerita, tadi aku menggodek2 blog orang lain. Dan tak semena2 aku ternampak Look-alike Meter tu. Nampak macam menarik, aku tryla buat. Ada leceh sikit. Tengok2 boleh attach kat blog. So, dengan rasminya aku mempromosi la kepada sesiapa yang berkenaan tu, boleh cuba letak. Cik Zamose kata nak letak, tapi dia kata layout kena tukar. Jadik...tu bukan alasannya. Hahaha. Kena letak jugak. Sebab aku nak tengok wajah cun jelita terbaru dia tu. Oh...aku tambah sikit. Aku letak mini ticker untuk anniversary aku. So, lepas ni aku takkan letak apa2 lagi accessories kat blog aku, sebab aku rasa blog aku dah macam kereta berhias. Berwarna-warni sangat. Tadi pun aku sesaja message Diah. Nak tanya khabar. Apa jadik dengan bride-to-be tu. Senyap je. Rupanya sibuk kat sekolah. Ada apa ntah, aku lupa. Dia bagi tau tadi. Dia mention yang dia jumpa cikgu Hamizah kat situ. So, aku remind dia yang dia dah kena tag dengan cik Zamose, dan harapnya dia dapatla update blog dia termasuk sila2 la singgah kat blog kengkawan yang dah berubah wajah masing2. Hmm...tengok gaya bila la aku nak berjumpa dengan cik Diah ni.....

6 comments:

zahidah seran said...

hadoiiii..byk betul assignment weehhh...meter ko lagik, tag diah lagikkkkk...pening2..mcm nak anto paperwork le pulokkkkkk mcm kat uni...huhuhuhu...tobat dah xmo tag sesape lagik (taktaule tobat nasuha ke x nie..hehehhe)

A.L.O.N.G said...

takpela
mengisi masa lapang yang ada

intanz said...

hahaha.. padan muke zamose.. rasakan.. hahahah

zahidah seran said...

hoi intan ko memadanmukakan aku kat sini yerrr...grrrrr....

Diah said...

hehehehe

zamose: buat sesikit, lelame jadi bukit

along: wah, bertukar wajah blog sudaaa

A.L.O.N.G said...

Blog aku bertukar lagi
Kwang2