05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Tuesday, June 24, 2008

Selasa pulak.....

Aku ni tulis blog hari2, mcm org tak betul namanya. Buat mcm diari la konon. Tapi, mana boleh mcm diari sangat. Terkejut orang membacanya. Hari ni aku berjangkit penyakit cik Intan semalam. Tapi, untuk mengubatkannya, aku takde la rasa nak meletak gambo kawin aku. Lagipun takde pada aku sekarang. Mana ntah aku letak. Yang dalam album gambar ada la. Nak kata aku ikut cuaca semasa, takdela pulak mendung2 nak ujan. Bosan la. Nak bercakap dengan orang, kat sini takde orang. Tembok2, meja, kerusi, ada la. Nak ilang boring sikit, dapatla bercakap dengan cik Intan. Tapi, bukannya dapat keluar suara. Bercakap pakai jari je. Tu pun cik kak tu kejap ada, kejap tak.
Ikutkan...patutnya tak payah gi keje je. Baikla aku stay rumah dengan anak aku. Dalam keadaan macam ni anak aku la segala-galanya. Kalau tengah sedih, marah, dia la pengubatnya. Hish, bosannya. Tambah lagi...belum payday. Se'eh betul.

2 comments:

intanz said...

ha a.. bole gak kalu nk tulis diary kat sini.. tp yg secret mecret tu simpan dlm ati ler.. heheheh :)

A.L.O.N.G said...

tula pasal
disebabkan kena simpan dlm hati la tak boleh nak buat apa