05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Friday, June 27, 2008

TAG...Tak penah tahu maksudnya

Aku pernah kena tag, tapi tak tau apa benda, dan tak mau ambik tau satu masa dulu (sebabnya tak berapa aktif dalam dunia blog). Dengan tetiba aku kena Tag dengan Zamose. Nasib baik senang nak buatnya. Kalau yang bukan2 nak godek sana sini, jawabnya...malasla aku.
*
1 minit lalu, apa yang anda buat
Baru lepas mencekik, tak sempat tunggu lunch break, sebab lapar. Takde orang takpe....
*
1 hari yang lalu, apa anda buat
Ni aku agak semalam kot (betul ke Zamose?). Menghabiskan work load yang banyak pending. Plus...dapat handphone sponsorship dari bos aku untuk sepanjang aku keje kat sini. (Kalau berenti, pulang balik). Hmmph, lokek orang tua ni.
*
1 hari lagi apa anda akan buat
Stay kat umah the whole day sampai mak aku pegi Kelantan untuk kursus. Then, hantar dia dengan kawan dia kat bus stand.
*
1 orang yang terakhir menelefon kamu
Bos aku menanyakan passport dia dah sampai kat ofis ke belum. Pastu dia nak ambik, pastu dia balik Singapore. BALIKLA......... Dan aku hooray......
*
1 makanan yang baru dibeli
Sup nasi ayam (sup aje) dengan daging lembu masak lada hidup. Saja nak top up kat bekal aku
*
1 barang yang baru hilang
Ntah ek...macam takde. Oh, kasut Zati nyaris hilang sebelah semalam. Rupanya satu kat bakul mainan, satu lagi baru jumpa pagi tadi dlm toddler bag dia
*
1 cerita yang baru ditonton
Sama macam Zamose. Ezora. Bukan peminat setia pun. Sebab balik keje terus duduk depan TV kejap, sampai Maghrib, baru masuk bilik.
*
1 hal terakhir yang digossipkan
Takde kut. Belum chat dengan cik Intan lagi. So, tak tau apa cerita dia kat sana. Aku kat sini bergossip dengan tembok je
*
1 kata yang ingin diluahkan
Takde...sebab dah terluah.
*
1 buku yang sudah dibaca
Buku masak memasak kot. Tapi tak hafal la
*
1 penyakit yang sering datang
Recently la...pening kepala dengan semput
*
1 keinginan
Nak jalan-jalan (kat JB), shopping-shopping (kat Jusco), makan-makan (kat Nandos)
*
Akhirnya...first Tag yang aku dah buat.
Sekian, terima kasih.

2 comments:

zahidah seran said...

hahhahaa..lepas nie boleh tag lagik yerrr...

A.L.O.N.G said...

Bolehla
Daripada tak tau apa nak tulis
Ko tag la satu hari sekali