05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Thursday, June 26, 2008

Blurr....

Arini dah Khamis. Pejam celik je. For all you know esok dah Jumaat. This week bos aku ada kat ofis. Memandangkan semalam dah sibuk nak mampus, so hari ni kurang sibuk la. Plus, my boss calls one candidate for 2nd interview. Fortunately, she actually accept the job offer, though the salary is not that high (for me lah). Alah, memangla keje tak berapa banyak. Then, bila budak tu balik je, my boss actually confessed to me that the girl is too young and probably she won’t stay long in the company. Pada aku la, memangla budak2 je yang boleh ambik gaji banyak tu. Kalau nak someone yang capable of doing a lot of things, gaji dah kena adjust tinggi sikit. But then, boss aku try je ambik budak tu (daripada takde). So, aku la yang kena train dia. Harap2nya dia boleh catch up dengan cepatla. Kalau tak aku jugak yang susah.

Ni mana ni, daripada tadi aku tunggu bos aku tak balik2 dari bank dengan 1st PA dia. Takpela…stay la lama2 kat luar. Karang tau2 dah kul 6. Aku boleh terus balik. Actually, lepas aku siapkan keje tadi..tetiba plak aku jadik blurr. Ntah kenapa. Macam otak aku totally kosong. Taknak fikir, taknak apa.


This weekend mak aku takde. Starting from Sunday to Tuesday. Pegi Kelantan, ada kursus pencen. Dia actually pencen bulan December, but then cuti dia ada 2 bulan lagi. So, dia ambik cuti terus on October. Pencen awal la kiranya. So, I’m not sure whether nak plan pegi mana2 tak hari Ahad nanti. Because next week, we are planning to go to Melaka. Gi umah mentua aku. So, nak pakai duit banyak gak tu. Shopping for necessities tu kena la. Takpela, aku ajak je la husband aku gi shopping jap Ahad ni. Lagipun nak belikan baju baru untuk Zati. Dah survey last week. Ada satu Dungaree Overall. Cute plak. Mintak2 ada lagi kat Jusco tu.

5 comments:

zahidah seran said...

nak g melaka yeee...mehle singgah Tanjung MInyak, jenguk org di perantauan nieeee...

A.L.O.N.G said...

Boleh..tapi aku tak penah dengo plak Tanjung Minyak katne.

zahidah seran said...

ko cari tempat yang banjir dengan minyak..hehehe..
ala dkt dgn bukit rambai...xpe, kalo ko tersesat ke sini, bole kita pergi berkelah..yihuuuu...ajak rai sekali...
hahaha..aku mmg kuat berangan...

intanz said...

elloooo.. dtg putrajaya nak? tp kol dulu la.. takut ku berada di MIL's place plak..

A.L.O.N.G said...

wah..tu cik Intan nak suruh sapa gi sana tu