05-06-03 is my FIRST DATE
17-06-06 is my WEDDING DATE
05-04-07 is ZATI's BIRTHDAY
17-12-08 is MIMI's BIRTHDAY

Friday, June 20, 2008

Coretan Time Takde Mood Nak Keje

Baru semalam aku tulis blog. Ari ni aku nak cakap Melayu.Asyik ckp omputih, bengong jugak rasanya. Ofis takde orang. Tinggallah aku terkangkang kat sini. Mujur ada kengkawan yang sudi menemani diri ini. Cewah...Yelah, kalau tak busy bolehla borak2. Tapi takkan hari2 nak borak. Macam takde keje pulak. Bukan jadik manager, hari2 takyah buat keje. Doklah berpura2 depan komputer menekan-nekan keyboard. Buat apa, rupanya bercot cet kat internet. Tengah ada semangat nak buat blog, baik buat. Ini adalah hasil usaha dan idea daripada cik Intan kita. Memula cik kak tu berangan nak letak jam. Sudahnya, dalam pada aku tengah pening2 lalat baru lepas muntah, ntah apa jadahnya aku gi letak jam kat blog aku. Hentam punya hentam...jadik plak tu. Walaupun tak lawa, adala rupa batang idung jam tu. Pastu Intan ajak masuk conference room....Pening jugak sebab tak biasa masuk. Topik kita hari ni ye murid2, mesyuarat tingkap yang mengisahkan ibu2 meluahkan apa yang dikategorikan sesuai untuk tatapan ibu2 dan bakal2 ibu. Sesapa yang single tu digalakkan turut serta untuk mempercepatkan lagi pembinaan masjid yang masih belum terbina. Then...dah sudah mesyuarat aku update la semula blog aku dengan menambah ruangan cakap2 dan my own personal juke box. Lagu ada 4 ketul je. Jap gi tambah lagi. Nak test2 dulu. Takdela...tengok blog orang lain cantik2, kreatif plak tu. Aku ni bolehla dikatakan tak berapa tinggi pengetahuan dalam bab2 blog ni. Tu pasal la, dulu2 blog aku asyikla tak menjadi. So...harap2 kali ni menjadikla dan berpanjangan selama yang boleh untuk dijadikan kenangan.

4 comments:

intanz said...

hoi along.. nape blog ko da cantikkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! takleh jadi ni.. aku tak leh ym la.. syaitan betul!!!!!!!!!!

A.L.O.N.G said...

Uih...jangan la marah.
Abih camana nak bercommunicate dgn ko

zahidah seran said...

mari mari sesi solek molek blog

Ibu Jasmin said...

ala...aku nak juin gak sesi solek mekap blog...ekekekeke